Kako bolje započeti vlastiti blog nego pisanjem članka o korisnosti bloganja!?
Analizirali smo koje su najveće prednosti bloga te vam donosimo sažetak onoga što smo naučili u našem dosadašnjem radu.
Bloganje može vam pomoći u postizanju bolje vidljivosti vaše web stranice. To znači da putem bloga možete puno bolje prezentirati proizvode i/ili usluge koje nudite.
U nastavku donosimo 7 dobrih razloga zbog kojih ispada da je bloganje aktivnost koja bi vas mogla zanimati.
1. Blog znatno poboljša rangiranje web stranice na tražilicama.
Ako ste tek napravili web stranicu vaše tvrtke/obrta i želite da se ista rangira na prvoj stranici Google tražilice, tu vam mogu pomoći dobra SEO taktika ili plaćeni oglasi.
Ako tražite učinkovitije, dugoročno rješenje za što bolje rangiranje, onda si izgradite kvalitetan blog o sadržaju koji će biti usko povezan sa onime čime se bavite.
Rezultati neće stići preko noći. Potrebno je od nekoliko mjeseci do čak godinu dana redovitog pisanja i objavljivanja kvalitetnog sadržaja, da se postignu prvi rezultati. Međutim, nakon tog početnog razdoblja, promet će se na vašoj web stranici povećavati.
2. Postanite izvor informacija za temu koja vas zanima.
Ako je sadržaj bloga stvarno kvalitetan i ako druge osobe/tvrtke koriste linkove prema vašoj web stranici za tematiku o kojoj pišete, Google će vas dodatno nagraditi i prepoznati vašu web stranicu kao izvor informacija o toj određenoj temi. Ako se to dogodi, slijedi visoko rangiranje vaše web stranice za određene pojmove koje su vezane za vašu djelatnost.
Za vaš trud u pisanju blogova biti ćete nagrađeni visokom vidljivošću. Što se više trudite i što će sadržaj biti kvalitetniji, veća će biti vaša vidljivost. Jednostavno, zar ne?
3. Bloganje gradi lojalnost i povjerenje.
Čitatelji bloga su vaši potencijalni kupci. Web stranica je odličan alat, kojim ćete privući potencijalne kupce koji su već čuli za vas i koji su zainteresirani za vaše proizvode. Ali kako privući kupce koji ne znaju za vas? Tu je ključan blog.
Blogom ćete na vašu web stranicu privući posjetitelje i prije nego isti budu spremni kupiti vaše proizvode. Pružanje savjeta i pouzdanih informacija koje potrošači mogu koristiti stvorit će autoritet za teme o kojima raspravljate. Ako će vaš sadržaj smatrati korisnim i zanimljivim, steći ćete njihovo povjerenje te će provjeriti i stranicu proizvoda ili usluga koje nudite.
4. Feedback - razumjeti koje su potrebe vaših korisnika.
Blogovi predstavljaju privlačan izvor povratnih informacija od strane vaših kupaca i posjetitelja vašeg bloga. Putem ovog ćete alata dobiti mišljenja ljudi koji se zanimaju za ono o čemu pišete. Blog vam omogućuje povezivanje s kupcima i razumijevanje njihovih potreba. Na vašem ćete blogu besplatno dobiti prijedloge za poboljšanje vaših proizvoda i nove ideje za vaše poslovanje. Također, pitanja vaših čitatelja biti će ujedno ideje za nove članke na vašem blogu.
5. Stvaranje online zajednice o određenoj temi.
Putem bloga možete na jednome mjestu okupiti ljude sa sličnim interesima i znanjima, bez obzira gdje se oni nalazili. Možete stvoriti mjesto gdje ćete zajedno sa drugima podijeliti vaše recepte, savjete, ideje, mišljenja… Nešto što bi u realnom svijetu bilo logistički teško, putem bloga možete realizirati vrlo brzo i uz minimalni trošak.
6. Blogom do popisa e-adresa za vaš newsletter.
Na nenametljiv način, blog vam omogućuje da se čitatelji prijave na vaš newsletter. Time dobivate popis e-adresa potencijalnih kupaca, kojima možete poslati ciljane sadržaje. Time ćete si osigurati izravni pristup poštanskim sandučićima osoba koje zanima što radite i informirati ih o akcijama ili o novim proizvodima iz vaše ponude.
7. Dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama.
Objave na blogovima se često dijele na društvenim mrežama te na taj način informacije o vama i o vašim proizvodima mogu u kratkom roku stići do velikog broja ljudi. Bez dodatnih troškova, potreban je samo angažmana vaših čitatelja.
Ako su sadržaji bloga zanimljivi i korisni, budite sigurni da će svi šerati ono što ste napisali.
U zaključku, razloga za pisanje bloga ima puno.
Rezultati neće stići odmah, ali ako se potrudite da sadržaj bude atraktivan i zanimljiv, blog vam može donijeti puno novih klijenata i povećati prodaju vaših proizvoda i/ili usluga.
Ako niste kreativni u pisanju, angažirajte dobrog copywritera. Važno je da vaš tekst bude jednostavan i zanimljiv te da sadržaj bude originalan. Što će te se više potruditi oko sadržaja, bolji će biti rezultati.
Ako vjerujete u ono što radite i smatrate da je ono što nudite kvalitetno, blogom možete o tome uvjeriti i zainteresiranu publiku.
Stoga, skupite hrabrosti, naoružajte se kreativnošću i krenite u prekrasnu pustolovinu pisanja vlastitog bloga!
Image by rawpixel.com on Freepik